diumenge, 19 de març del 2017

Escape Room #001 - Escape Salou (La Psiquiatria)



Aquest és el nostre primer Escape Room, i ens ha deixat un molt bon sabor de boca. Ens dirigim a Salou sense saber massa què ens trobarem, motivats per realitzar una experiència alternativa amb el grup d'amics. En arribar (tarda-nit del 8 de desembre de 2016), ens trobem amb un aparador que apenes deixa veure l'interior. Truquem al timbre i la porta s'obre bruscament gairebé a l'instant.

El game master és sec a l'hora de parlar, el qual ens causa confusió al no saber si ens vol posar en situació o és el seu caràcter. Un cop ens explica les regles bàsiques que, per suposat, fins ara desconeixiem, ens endinsa a l'història i ens fa passar a l'habitació a fosques. Un vídeo acaba de crear l'atmòsfera requerida per realitzar el joc i comencen els 60 minuts.

Aconseguim sortir, amb ganes de provar-ne d'altres. Experiència més que satisfactòria!

Lo millor: Les proves estan molt ben aconseguides i són molt originals. La temàtica està ben aconseguida a cadascuna de les sales, cosa que arrodoneix la visita.

Lo Pitjor: Al ser el nostre primer escape no vam entendre la funcionalitat del telèfon, que t'avisa de les pistes que et dona el Game Master, i ens va confondre una mica al realitzar el joc.



_Review en castellano_

Este es nuestro primer Escape Room, y nos ha dejado un muy buen sabor de boca. Nos dirigimos a Salou sin saber demasiado qué nos vamos a encontrar, motivados por realizar una experiencia alternativa con nuestro grupo de amigos. A llegar (tarde-noche del 8 de diciembre de 2016), nos encontramos con un escaparate que apenes deja ver el interior. Llamamos al timbre y la puerta se abre bruscamente y casi al instante.

El game master que nos recibe es seco a la hora de hablar, lo cual nos causa confusión al no saber si nos quiere poner en situación o es su carácter por defecto. Tras explicarnos las reglas básicas que, por supuesto, hasta ahora desconocíamos, nos adentra en la historia y nos hace pasar a la habitación, que permanece a oscuras. Un vídeo acaba de crear la atmósfera requerida para realizar el juego y empiezan los 60 minutos.

Conseguimos salir, con ganas de probar más juegos. Experiencia más que satisfactoria!

Lo mejor: Las pruebas están muy logradas y son muy originales. La temática está lograda en cada una de las salas, cosa que redondea la visita.

Lo Peor: Al ser nuestro primer escape no entendimos la funcionalidad del teléfono, que te avisa de las pistas que te da el Game Master, y nos confundió un poco al realizar el juego.



_Valoración_

HISTORIA:
AMBIENTACIÓN:
ORIGINALIDAD:
DIFICULTAD:
Participantes: 6
Resultado del juego: Conseguido

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada